tisdag 2 februari 2010

Nostalgi

Med kursen jag gått, eller snarare går, även om jag tagit ett uppehåll i två månader nu (dags att köra igång igen kanske?!), så har jag fått backa i fotografi-filerna. De senaste två åren är det ju ff a kort på barnen som finns i gömmorna. I sökandet efter foton att bildbehandla har det blivit en resa i nostalgi från mina och Nils före barnen. Och detta resulterade i en fotobok som Nils fick i födelsedagspresent. Här är några av de scrappar jag använde, några gamla, några nya, och här på bloggen i en salig oordning. Något att ta fram när vardagens stress och obefintliga tid på tu man hand, och sitta och minnas. Och drömma.





































Foton som visas på denna sida får ej användas utan fotografens tillstånd.

3 kommentarer:

  1. Superfint Åsa!
    Vilken underbar present, en sån kan man omöjligt bli annat än glad.

    SvaraRadera
  2. Mmm, han blev glad. Det var en rolig present att ge bort. Fotoböcker är trevligare än jag tidigare förstått.

    SvaraRadera
  3. Du har verkligen utvecklats. Gillar starkt lo:n med de många småbilderna på familjen.

    SvaraRadera