lördag 27 mars 2010

Min och pappas dag


Hej!
Idag har jag varit med min pappa på Universeum. Vi åkte tåget hit, bara pappa och jag. Det är roligt att få göra saker ensam med mamma eller pappa, och få all uppmärksamhet själv. Jag har haft jätteroligt idag. Häng med!


Kom pappa!


Här var det häftiga men läskiga ormar. Sen såg jag även apa, sköldpaddor, hajar och mick. (fisk. red.anm).


Det fanns även ett utforskarrum, med de här spikarna lekte jag nog en halvtimme. Spik? Det brukar jag inte få leka med hemma. Hmmmm.....


Mmmm, gott med paus och fika. Det blev många mariekex idag.
Och nu är vi hemma igen hos mamma och syrran. De har varit på biblioteket, varit på stan och fikat och träffat Fifi på Plantagen. De hade tydligen också haft en bra dag.

Foton som visas på denna sida får ej användas utan fotografens tillstånd.

2 kommentarer:

  1. Vad bra Olivia att du tar med Pappa ut på lite utflykter så han får chans att se världen lite. Jag gillar det stora akvariet mest, häftigt att se de stora fiskarna.

    SvaraRadera
  2. Enligt Nils så var Olivia väldigt fascinerad av de första fiskarna, vilket var små insjöfiskar... så när hon väl var framme vid de lite mer exotiska fiskarna så var hon inte längre lika exalterad... :-)

    SvaraRadera