måndag 2 november 2009

En hösttripp till sydligare breddgrader

Några dagar i ett vackert höstigt kallt Skåne, tänk jag får en känsla av att hösten är vackrare söderut. Är det så eller är det bara att jag är ledig när jag är i Skåne, och därför hinner se mig omkring?
(Jag lyckades inte få någon ordning på korten, så här kommer de i en salig oordning...


Ute i trädgården


Testar morfars nybyggda uterum, och kan det bli mer spännande än att ha en grävskopa på tomten?


Nya intresset är att pärla pärlplattor, här tillsammans med sin pyssliga kusin.


Sötfia, med sina ögon som inte längre är klarblå... Här har vi nyss matat fåglarna till barnens stora förtjusning.


Nöjda goa tjejen vid "glåglarna".
Fina kusinen.
Höstlöv är bara så vackra tycker jag.
Lekplatsen, ny och fräsch tycker jag, rolig tycker barnen.


Och lite lek i Photoshop så klart... :-)


Tillbaka till fåglarna, vacker dag, vacker höst, vackra barn.


Vår lilla samlare, är det inte nappar så är det annat, i detta fall äpplen från trädgården.

Foton som visas på denna sida får ej användas utan fotografens tillstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar