söndag 9 maj 2010

Ny utsikt

Nu är helgen slut, och jag sitter i mitt (hmm, vårt kanske det heter) nya arbetsrum. Jag har i alla fall placerat min dator här och hoppas jag kan låta det få fortsätta så framöver. Ajöss datorfyllda vardagsrumsbord. Så den här utsikten har jag fått nu idag.



För en dryg vecka sen slutade en väldigt nära arbetskamrat till mig, hon gick i pension. Så sant som det är sagt, åldersgränserna kan sannerligen suddas ut när man arbetar tillsammans. Och hon har sagt så många kloka saker till mig genom åren. När hon slutade fick vi alla en pelargonia. Jag är rädd att jag inte ska få min blomma att överleva. Jag tycker redan den börjar sloka. Så jag har nu försökt föreviga den i ett foto istället.





Foton som visas på denna sida får ej användas utan fotografens tillstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar